سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138127145448021.jpg
دستاوردی جدید از محققان نانو کشور

تصفیه آب و پساب به کمک نانو پلیمرهای ضد باکتری

پژوهشگران دانشگاه صنعتی بابل با استفاده از فناوری نانو به ساخت موفقیت آمیز غشاهای پلیمری ضدباکتری دست یافتند.
به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران دانشگاه صنعتی بابل با استفاده از فناوری نانو به ساخت موفقیت آمیز غشاهای پلیمری ضدباکتری دست یافتند. این غشاهای نانوفیلتراسیون لایه نازک که به کمک نانوذرات نقره تولید شده است، علاوه بر خاصیت ضدباکتریایی، در برابر گرفتگی بیولوژیکی مقاومت داشته و به همین دلیل می‌تواند به طور گسترده در صنعت تصفیه آب و پساب مورد استفاده واقع شود. 
 
گرفتگی بیولوژیکی در تجهیزات تصفیه آب سبب کاهش عملکرد سیستم‌های تصفیه می‌گردد. این مشکل به خصوص درسیستم‌های تصفیه آب دریا به شدت تاثیرگذار خواهد بود. از این رو مقاوم سازی ساختار غشاها در برابر باکتریها می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های ناشی از نگهداری و تعویض تجهیزات گردد. استفاده از نانوذرات نقره در ساخت غشاها، یکی از راهکارهای مورد استفاده محققان در راستای دستیابی به این هدف است. از این رو محققان این طرح با استفاده از این نانوذرات به بررسی عملکرد غشای حاصله نظیر افزایش طول عمر خاصیت ضد باکتریایی و مقاومت در برابر گرفتگی بیولوژیکی و نیز عبورپذیری و پس زنی نمک پرداختند. 
 
آرش ملاحسینی، کارشناس ارشد مهندسی شیمی در مورد مراحل کاری این تحقیقات این گونه توضیح داد: « روش‌ متداول برای ساخت غشاهای نانوفیلتراسیون مرکب لایه نازک، پلیمریزاسیون در سطح مشترک بین مونومر آبی متا‌فنیلن‌دی‌آمین و مونومر آلی تری‌مزوئیل‌کلرید است. در این پژوهش، نانوذرات نقره‌ قبل از پلیمریزاسیون دو مونومر، بر روی غشاهای پایه نشانده شدند. در ادامه غشاهای نانوفیلتراسیون ساخته ‌شده به روش جدید با غشاهای ساخته شده به روش متداول (افزودن نانوذرات نقره به مونومر آبی) مقایسه شدند. برای این منظور از آنالیزهای SEM و AFM جهت بررسی خواص ظاهری سطح غشای تولید شده بهره گرفته شد. همچنین به بررسی میزان عبورپذیری و پس زنی نمک از غشا نیز پرداخته شد.» 
 
ملاحسینی در ادامه افزود: « جابهجایی نانوذرات نقره و انتقال آنها به لایه‌ی زیرین غشا از مهمترین ویژگی‌های غشای تولید شده است. همچنین غشاهای ساخته شده به روش جدید در مقایسه با غشاهای نانوفیلتراسیون ساخته‌ شده به روش متداول، دارای سطوح صاف‌تری بودند. در آزمایش بررسی گرفتگی بیولوژیکی هر دو مدل غشای ساخته شده نتایج خوبی را از خود نشان دادند. از طرفی بررسی روند رهایش نقره اثبات کرد نانوذرات مدت زمان بیشتری در ساختار نانوفیلترهای ساخته شده به روش جدید باقی می‌مانند. بنابراین با توجه به نتایج بدست آمده، غشاهای نانوفیلتراسیون ساخته‌ شده به روش جدید عملکرد بهتری را به نسبت غشاهای متداول از خود نشان دادند.» 
 
به طور خلاصه می‌توان گفت نتایج این تحقیق حاکی از افزایش عملکرد غشا و کاهش %100 گرفتگی بیولوژیکی است. این ویژگی به واسطه‌ی رها شدن نانوذرات و یا یونهای حاصل از آنها بر روی سطح غشا و یا درون محیط و جلوگیری از چسبیدن باکتری‌ها به سطح اتفاق می‌افتد. 
 
نتایج این کار تحقیقاتی که به دست آرش ملاحسینی و احمد رحیم پور (عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی بابل (صورت گرفته است، در مجله Biofouling: The Journal of Bioadhesion and Biofilm Research (جلد 29، 17 ماه می سال 2013، صفحات 537 الی 548) منتشر شده است.
باشگاه خبرنگاران




:: برچسب‌ها: دستاورد جدید
ن : رضا
ت : پنج شنبه 92/8/30
نظرات ()
رئیس اتحادیه صنایع هوایی فضایی ایران؛

"درآمد" 30 میلیارد تومانی از نمایشگاه سال گذشته

در نمایشگاه سال گذشته که در تهران برگزار شد حدود 30 میلیارد تومان معامله و خرید و فروش دستاوردهای داخلی را تخمین زده‌ایم.

ایرج ابراهیمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی فضایی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاه صنایع هوایی فضایی ایران که سال گذشته برگزار شد، برای اولین بار اطلاعات دقیقی را از میزان مبادلات خود اعلام کرد به طوریکه در تهران میزان معامله 30 میلیارد و در نمایشگاه کیش به دلیل بین المللی و جهانی بودن حدود 400 میلیارد تومان معامله داشته‌ایم. 

وی افزود: در حوزه هواپیما‌های سرنشین‌دار و خصوصی دریافت مجوز پرواز با موانع بیشماری مواجه می‌شویم که در صورت حل شدن این موانع ما می‌توانیم شاهد افزایش تقاضا و فروش در این دستاورد‌ها باشیم و در نمایشگاه سال 93 که در کیش برگزار می‌شود برای اولین بار ایران حرکت‌های نمایشی خواهد داشت. 

وی عنوان کرد: ما پیش بینی کرده‌ایم که در نمایشگاه کیش که در پاییز 93 برگزار خواهد شد 100 شرکت ایرانی معتبر حضور خواهند یافت. 

ابراهیمی گفت: مدیریت تکنولوژی ضعیف می‌تواند ضربه‌ای اساسی به توانمندی‌های ایرانیان بزند به طوریکه بسیاری از دانشمندان ایرانی یا از ایران خارج می‌شوند و یا اینکه در شغل‌های جزئی مشغول به فعالیت می‌شوند.


منبع: باشگاه خبرنگاران




:: برچسب‌ها: هوا فضا
ن : رضا
ت : پنج شنبه 92/8/30
نظرات ()
دستاوردی بزرگ از محققان نانو کشور

استفاده از عسل برای پوشش منعطف زخم

پژوهشگران ایرانی با استفاده از یک پلیمر مصنوعی زیست تخریب‌پذیر و عسل به عنوان یک پلیمر طبیعی در طی فرایند الکتروریسی، وب نانولیفی حامل دارو برای کاربرد پوشش زخم، تولید کردند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پژوهشگران ایرانی با استفاده از یک پلیمر مصنوعی زیست تخریب‌پذیر و عسل به عنوان یک پلیمر طبیعی در طی فرایند الکتروریسی، وب نانولیفی حامل دارو برای کاربرد پوشش زخم، تولید کردند.

فناوری نانو یک فناوری نوظهور و بین‌رشته‌ای است که در حوزه‌ی وسیعی از علوم مختلف مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهمترین انواع نانوساختارها، نانوالیاف است. هنگامی که قطر الیاف از مقیاس میکرومتر به مقیاس نانومتر تبدیل می‌شود، خواص شگفت‌انگیزی مشاهده می‌گردد. این خواص برجسته باعث می‌شود که الیاف نانو انتخاب مناسبی برای بسیاری از کاربردهای مهم در فناوری‌های پیشرفته باشند.   
 
قطر کم نانوالیاف، سطح مخصوص بالا، انعطاف‌پذیری و خصوصیات مکانیکی مطلوب، و ماهیت متخلخل سازه‌های نانولیفی باعث می‌شود که الیاف نانو انتخاب مناسبی برای بسیاری از کاربردهای مهم در پزشکی باشند. شباهت ساختار بافت طبیعی به الیاف در مقیاس نانو، از مهمترین دلایلی است که دانشمندان به استفاده از آنها در زمینه پزشکی تمایل نشان داده‌اند. نانوالیاف الکتروریسی شده به طورگسترده‌ای در تولید داربست‌های مهندسی بافت، ابزارهای انتقال و رهایش دارو، پوشش زخم، و کاشتنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
در سال‌های اخیر طیف گسترده‌ای از مواد بیولوژیک و ترکیبات زیست‌ تخریب‌پذیر برای تولید نانوالیاف، الکتروریسی شده‌اند. در این پژوهش، با استفاده از یک پلیمر مصنوعی زیست تخریب‌پذیر و یک پلیمر طبیعی در طی فرایند الکتروریسی، وب نانولیفی حامل دارو برای کاربرد پوشش زخم، تولید شد. عسل به عنوان ماده التیام بخش زخم در طب سنتی ایران و با توجه به خواص ضدمیکروبی و ضد التهابی آن، به عنوان یک پلیمر طبیعی، در کنار (PVA)، به عنوان یکی از اجزای این لایه قرار گرفت. پلی وینیل الکل یک پلیمر آبدوست و نیمه‌کریستالین است که به دلیل خواص زیست سازگاری، زیست تخریب پذیری و عدم سمیت، در کاربردهای پزشکی مورد توجه قرار گرفته است. از (Dexamethasone Sodium Phosphate (Dex-P به عنوان یک داروی ضدالتهاب استفاده شد و رفتار رهایش آن بررسی گردید.
 
دکتر علی‌اکبر قره‌آقاجی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، درباره مراحل تحقیقات این پژوهش توضیح داد: «در راستای رسیدن به هدف مورد نظر، محلول‌های عسل/PVA پس از تعیین شرایط بهینه، آماده‌سازی و الکتروریسی شد. برای تولید نمونه‌های حامل دارو، محلول‌های عسل/PVA با نسبت‌های 0/100 و 20/80 حاوی 5%، 10% و 15% Dex-P تهیه و الکتروریسی شد. مورفولوژی نانوالیاف تولید شده (با/بدون دارو) به کمک میکروسکوپ الکترونی و میکروسکوپ نیروی اتمی مورد مطالعه قرار گرفت و پروفایل و کینتیک رهایش دارو از نمونه‌های بدون/حاوی عسل به صورت برون تنی انجام شد.»
 
وی با اشاره به استفاده از عسل به عنوان یک ماده طبیعی در کنار یک پلیمر مصنوعی برای تولید نانوالیاف طی فرایند الکتروریسی به عنوان یکی از ویژگی‌های این پژوهش، افزود: «از گذشته‌های دور از عسل به عنوان یک ماده شفابخش در درمان و التیام انواع زخم‌ها استفاده شده است. گزارش‌های متعددی از اثرات شفابخش عسل در متون پزشکی به جامانده است که از عسل به عنوان اولین پوشش زخم نام می‌برد. عسل دارای خاصیت ضدمیکروبی و ضد التهاب بوده و مقالات زیادی در زمینه تأثیرگذاری عسل در از بین بردن عفونت‌ها و جلوگیری از عفونی شدن زخم‌ها منتشر شده است. بنابراین تلفیق خصوصیات بی‌همتای نانوالیاف و خواص طبی عسل با تولید پوشش زخم در طی فرایند الکتروریسی، ویژگی برجسته این کار به شمار می‌رود.»
 
نتایج تصاویر SEM و AFM نشان داد که الیاف کاملا یکنواخت و دارای سطحی نسبتاصاف بوده است. اما در نانوالیاف حاوی 60% عسل بیدهای دوکی شکل مشاهده شد. همچنین با افزایش میزان عسل در مخلوط، قطر نانوالیاف کاهش یافت. نانوالیاف حامل دارو نیز دارای سطحی نسبتا صاف و یکنواخت بوده و با افزایش میزان دارو قطر نانوالیاف کاهش یافت. بررسی رفتار رهایش دارو نشان دهنده یک رهایش ناگهانی اولیه بود. نتایج تجزیه و تحلیل‌های آماری نشان داد که حضور عسل تأثیر معناداری در فرایند و رفتار رهایش دارو نداشته است. بنابراین نانوالیاف الکتروریسی شده حاوی عسل گزینه‌ای مناسب برای تولید و کاربرد پوشش زخم است.
 
با استفاده از دستاوردهای این پژوهش می‌توان امکان ترمیم سریع‌تریک زخم با کمک عسل را فراهم آورد که خود عسل بعنوان یک داروی شناخته شده در طب سنتی بوده و در این تحقیقات با تحویل دارو همراه شده است.
 
نتایج این کار تحقیقاتی که با هدایت دکتر علی اکبر قره آقاجی و همکاران وی در دانشگاه‌های امیرکبیر، تهران و Twente کشور هلند صورت گرفته است، در مجله Journal of applied polymer science (جلد 127، شماره 5، 5 مارس سال 2013، صفحات 4086 الی 4092) منتشرشده است.

باشگاه خبرنگاران





:: برچسب‌ها: دستاورد جدید
ن : رضا
ت : پنج شنبه 92/8/30
نظرات ()

 

مینیاتور X2؛

با یک گوشی جدید ایرانی آشنا شوید + عکس

اینجا می توانید با یک گوشی ایرانی ارزان قیمت آشنا شوید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروز دریچه یک گوشی جدید ایرانی را به شما معرفی می کند. این گوشی همراه با یاری نخبگان ایرانی محصولی با کیفیت عالی در حد برندهای مطرح جهان معرفی می کند. نام این گوشی، منیاتور X-2 است. اطلاعاتی از این گوشی را می توانید در پایین بخوانید.





عمومی
فرکانس باند: GSM 900/1800
تعداد سیم کارت: دو سیم کارت همزمان فعال
اندازه: 106×46×14
صفحه نمایش: 4 اینچ تمام لمسی
دوربین: 3 مگا پیکسل همراه با فلاش
رنگ: مشکی/ سفید/صورتی


لوازم جانبی
باتری: 1500MAH
شارژ باتری بدون استفاده: 200~500 ساعت
زمان مکالمه: 7~15 ساعت
حافظه جانبی: حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا تا 16 گیگابایت
حافظه رم: 256 مگابایت
ذخیره تماس: دارد


سخت افزار
بلوتوث: دارد
رادیو FM: دارد
ویبره: دارد
ضبط مکالمه: دارد
بلندگو: 2535 box 
قفل اطلاعات شخصی: دارد
چراغ قوه: دارد
صفحه لمسی: دارد
جی پی اس: به وسیله اینترنت دارد
وایرلس: ندارد
هندزفری: دارد


نرم افزار
زبان: انگلیسی، فارسی، عربی
پخش MP3: دارد
پخش MP4: دارد
ضبط صدا: دارد
پیام: SMS, MMS
اینترنت: دارد
بازی: اندرویدی لمسی، انگری برد و غیره
برنامه جاوا: دارد
کتاب الکترونیک: دارد
ضد سرقت: دارد
پشتیبانی از همراه بانک: دارد

تصاویری از منیاتور x2

 

        

قیمت 1390000 ریال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 





:: برچسب‌ها: دستاورد جدید
ن : رضا
ت : جمعه 92/8/10
نظرات ()

سرپرست پایگاه استنادی isc؛

معرفی 20 دانشمند برجسته "علوم پزشکی" کشور

20 دانشمند "علوم پزشکیگ کشور در سایت isc معرفی شد و استاد دانشگاه شهید بهشتی رتبه اول را کسب کرد .
جعفرمهراد سرپرست پایگاه استنادی ISC در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اعلام انتخاب 20 دانشمند برجسته علوم پزشکی در ISC گفت: در یکی دو ماه اخیر دانشمندان برجسته رشته های علوم انسانی و اجتماعی، علوم پایه و علوم کشاورزی انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: معرفی دانشمندان فضای بسیار مطلوبی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بوجود آورده است و بازخوردهایی که از این نظر دریافت شده نشان می دهد که دانشگاه ها و استادان و پژوهشگران می کوشند در ارتقای علم و فناوری در زمینه های مختلف نقش بی بدیل خود را ایفا کنند.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)تصریح کرد: فریدون عزیزی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه اول دانشمندان علوم پزشکی را در اختیار دارد. رتبه دوم در اختیار باقر لاریجانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

مهراداظهارداشت: رتبه های سوم و چهارم به حمید علوی مجد و ناصر ولایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعلق دارد.

وی اتصریح کرد: دانشگاه تربیت مدرس به وجود دو دانشمند برجسته در حوزه علوم پزشکی یعنی انوشیروان کاظم نژاد و سقراط فقیه زاده که رتبه های 5 و 6 دانشمندان برجسته علوم پزشکی ISC را کسب کرده اند مفتخر است.

در ادامه مهراد اظهارداشت: مجددا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه های 7 و 8 را به اعتبار مهدی هدایتی و محمد علی جوادی از آن خود کرده است. در واقع رتبه های اعلام شده، رتبه های ارزشمند این دو دانشمند برجسته است.

مهراددر ادامه تصریح کرد: فضل ا... احمدی در حوزه علوم پزشکی در دانشگاه تربیت مدرس و بر اساس داده های ISC رتبه 9 را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور پربار حبیب ا... اسماعیلی که موفق به کسب رتبه 10 ISCدر حوزه علوم پزشکی شده است جزء 20 دانشگاه برتر علوم پزشکی و رشته های وابسته است.

وی در ادامه گفت: رتبه 12 علوم پزشکی در ISC در اختیار کاظم محمد از دانشگاه علوم پزشکی تهران است و رتبه 13 به پروین میرمیران از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعلق دارد.

مهراد خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان در بین 20 دانشگاهی که دانشمندان علوم پزشکی موفق به کسب رتبه های ارزشمند ISC شده اند قرار دارد. 

راهب قربانی از این دانشگاه رتبه 14 را از آن خود کرده است. مسعود امینی با اخذ رتبه 15 وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، یدالله محرابی با کسب رتبه 16 از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمود محمودی با رتبه 17 و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران، عباس عبادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، منصور رضایی با کسب رتبه 19 و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بالاخره فاطمه حسینی با کسب رتبه 20 وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشمندان برجسته ISCدر علوم پزشکی و رشته های وابسته به حساب می آیند.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: بدین ترتیب در بین 20 دانشگاه، 8 دانشمند وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند. دانشگاه های علوم پزشکی تربیت مدرسو علوم پزشکی تهران هر کدام دارای 3 دانشمند برجسته در پزشکی و رشته های وابسته اند و دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، سمنان، اصفهان، کرمانشاه و ایران نیز هر کدام دارای یک دانشمند برجسته در علوم پزشکی می باشند.

دکتر مهراد افزود: جالب توجه اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران گرچه اخیرا از دانشگاه علوم پزشکی تهران منفک شده و فعالیت خود را به عنوان یک دانشگاه مستقل آغاز کرده است اسم این دانشگاه در بین 20 دانشگاهی که دانشمندان برجسته علوم پزشکی ISC به دانشگاه های یاد شده وابسته اند به چشم می خورد.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در پایان گفت: انتخاب دانشمندان برجسته براساس انتشارات آنان و مبتنی بر نشریات معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در ISC ثبت و نمایه سازی می شود صورت گرفته است. 

باشگاه خبرنگاران





:: برچسب‌ها: نخبگان
ن : رضا
ت : جمعه 92/8/10
نظرات ()
برای نخستین بار در کشور محقق شد؛

دستگاه هشدار دهند? گاز مونو اکسید کربن ناشی از گرفتگی لول? بخاری

پژوهشگران استان فارس موفق به ساخت دستگاه هشدار دهند? گاز مونو اکسید کربن ناشی از گرفتگی لول? بخاری شدند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، این دستگاه هر نوع گرفتگی در لول? بخاری ( دود کش که در دیوار تعبیه شده) یا هر دلیلی که باعث پس زدن گاز از درون این مجرا به داخل وسیله ( دستگاهی که از سوخت فسیلی استفاده نماید و دارای گازهای گرم خروجی باشد) احساس شده و به کار بر اعلام می نماید.

بنابر این گزارش: نقص در لول? بخاری ( دودکش) یکی از مهمترین و اصلی ترین دلیل گار گرفتگی بوده چرا که لول? بخاری که در منزل نصب می گردد به راحتی توسط چشم قابلیت بارزسی و چک کردن را دارد اما دودکش درون دیوار نصب شده و تا بام امتداد دارد.

بر اساس این گزارش: این دستگاه با استفاده از یک سوئیچ حرارتی پس زدن گاز را احساس نموده و با روشن نمودن یک فن تهویه و به صدا در آوردن آن اطرافیان را از رویداد مطلع می نماید چنانچه در این دستگاه از سنسور برقی مکانیکی به جای سنسورهای الکترونیکی استفاده شده است که البته هر سنسور الکترونیکی برای گاز خاصی طراحی شده است در حالی که این دستگاه کلیه گاز های گرم ناشی از پدیده احتراق را احساس می نمایند ،چنانچه قانون حرکت سیالات به سمت بالا و استفاده از خاصیت طبیعی مکش و لول? بخاری در این نو آوری بسیار حائز اهمیت است، چنانچه استفاده از سنسور مکانیکی و تعبیه آن در لوله بخاری یکی از مهمترین جنبه های نو آوری این دستگاه است

 

باشگاه خبرنگاران





:: برچسب‌ها: دستاورد جدید
ن : رضا
ت : سه شنبه 92/8/7
نظرات ()
در همایش سالانه حسابداری؛

آخرین دستاوردهای پژوهشی ارائه می شود

دهمین همایش سالانه انجمن حسابداری ایران 12 و 13 آذر ماه 92 همزمان با هفته حسابداری در تهران برگزار می گردد.

دکتر پرتوی ،دبیر انجمن حسابداری ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: این همایش با هدف تبادل تجربیات علمی و ارائه دستاوردهای دانش حسابداری و حسابرسی بین دانشجویان پژوهشگران و اساتید دانشگاه برگزار می گردد.

وی افزود: مهمترین محورهای اصلی همایش شامل نقش حسابداری و حسابرسی در حماسه اقتصادی نقش ارگان های حسابداری در حماسه اقتصادی نقش ارگان های نظارتی در حماسه اقتصادی، نقش بازار سرمایه در حماسه اقتصادی، نقش نهادهای مالی در حماسه اقتصادی، نقش دانشگاه در حماسه اقتصادی، نقش حسابرسان در سلامت مالی، مشکلات و موانع فعلی و آتی حسابداری و نقش بانک ها و سود بانکی در حماسه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: در این همایش مدیران و کارشناسان با اعضا هیئت علمی دانشگاه ها، اعضا جامعه حسابداران رسمی، اعضا انجمن متخصصین امور دیجیتالی کشور و دانشجویان شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارائه مقاله در این همایش تا پایان مهر ماه 92 است از کلیه علاقه مندان متخصصان و صاحب نظران درخواست کرد در این همایش شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران





:: برچسب‌ها: دستاورد جدید
ن : رضا
ت : دوشنبه 92/8/6
نظرات ()