سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138127145448021.jpg

رقابت تنگاتنگ هموژنایزر ایرانی و خارجی

هموژنالیزر اولتراسونیک ساخت ایران قابلیت برنامه ریزی تا پنج برنامه را دارد و قیمت آن یک چهارم نمونه خارجی است.

به گزارش خبرنگار  فناوری نوین باشگاه خبرنگاران هموژنایز اولتراسونیک ساخت طراحان ایرانی با فرکانس 20 کیلوهرتز کار می کند و توانش از صفر تا چهار صد است از این فناوری می توان در سنتزو فناوری نانو مواد بهره برد و اساس عملکرد این دستگاه پدیده ای موسوم به کاویتاسیون است .

علی نوربخت از طراحان این محصول گفت: همزن اولتراسونیک در زمینه های پزشکی صنایع غذایی صنایع کشاورزی استخراج عصاره های گیاهی تجزیه سلولی و همگن کردن واکنش های کاتالیزوری کاربرد دارد و با استفاده از این روش می توان عمر کاتالیزورها را افزایش داد.

وی تصریح کرد: این اولین و تنها نمونه هموژنایزر اولتراسونیک ایرانی است و تا پیش از این حمام های اولتراسونیک در کشور تولید می شده.

وی در رابطه با مزیت های این دستگاه با نمونه خارجی آن گفت: این محصول مجهز به یک کنترل کننده لمسی است و قابلیت برنامه ریزی تا پنج برنامه را دارد. می توان برای دستگاه یک حد دمایی مشخص کرد که این قابلیت در واکنش های حساس به دما بسیار موثر است زیرا اعمال امواج مافوق صوت موجب افزایش دمای محوظه می شود و منجر به آسیب دیدن مواد می شود.

نوربخت در پایان گفت: این محصول مجهز به یک حسگر دمایی بوده و مزیت دیگر همزن اولتراسونیک ساخت ایران این است که این دستگاه محفظه عایق صوتی است و از لحاظ قیمت یک چهارم نمونه خارجی است و از خدمات پس از فروش بسیار قوی برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران





:: برچسب‌ها: دستاورد جدید
ن : رضا
ت : دوشنبه 92/7/22
نظرات ()