سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138127145448021.jpg
رئیس اتحادیه صنایع هوایی فضایی ایران؛

"درآمد" 30 میلیارد تومانی از نمایشگاه سال گذشته

در نمایشگاه سال گذشته که در تهران برگزار شد حدود 30 میلیارد تومان معامله و خرید و فروش دستاوردهای داخلی را تخمین زده‌ایم.

ایرج ابراهیمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی فضایی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاه صنایع هوایی فضایی ایران که سال گذشته برگزار شد، برای اولین بار اطلاعات دقیقی را از میزان مبادلات خود اعلام کرد به طوریکه در تهران میزان معامله 30 میلیارد و در نمایشگاه کیش به دلیل بین المللی و جهانی بودن حدود 400 میلیارد تومان معامله داشته‌ایم. 

وی افزود: در حوزه هواپیما‌های سرنشین‌دار و خصوصی دریافت مجوز پرواز با موانع بیشماری مواجه می‌شویم که در صورت حل شدن این موانع ما می‌توانیم شاهد افزایش تقاضا و فروش در این دستاورد‌ها باشیم و در نمایشگاه سال 93 که در کیش برگزار می‌شود برای اولین بار ایران حرکت‌های نمایشی خواهد داشت. 

وی عنوان کرد: ما پیش بینی کرده‌ایم که در نمایشگاه کیش که در پاییز 93 برگزار خواهد شد 100 شرکت ایرانی معتبر حضور خواهند یافت. 

ابراهیمی گفت: مدیریت تکنولوژی ضعیف می‌تواند ضربه‌ای اساسی به توانمندی‌های ایرانیان بزند به طوریکه بسیاری از دانشمندان ایرانی یا از ایران خارج می‌شوند و یا اینکه در شغل‌های جزئی مشغول به فعالیت می‌شوند.


منبع: باشگاه خبرنگاران




:: برچسب‌ها: هوا فضا
ن : رضا
ت : پنج شنبه 92/8/30
نظرات ()